Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се сваля алтернатора на 145 1,4TS ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се сваля алтернатора на 145 1,4TS ?

    Здравейте колеги, някой може ли да ми разясни как се сваля алтенатора на Алфа 145 1,4TS. Има ли нещо специфично и т.н., че на едно приателче му здаде багажа алтернатора и в сервиз за сваляне и качване му искат 70 лв.
    Благодаря предварително.
    Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

  • #2
    Цената е добра.Сваля се много гадно.Ако го няма предния мост е много лесно.Другия начин е ауспуховата генерация вън тампона на мотора -задния-Тъй като няма място да излезе алтернатора спокойно заради моста и полуоската.Подпира се мотора и се откача и томпона към ангранажа.След това мотора се избутва внимателно със някоя дълга щанга -Задължително трябва да сте двама единия да мести мотора другия да вади ГАДНИЯ алтернатор.Да не забравите клемата на акумулатора преди да откачате кабелите.Зада не прецакате нещо дайте 70те лева иУспех.
    Alfa Romeo 156-2.4jtd 'Турбо Въглища' Alfa Romeo 145-1.6 Boxer 'Италианското Порше' Alfa Romeo 156-2.0 Twin Spark 'Донора' Aprilia SR 50 H2O 2006 'Баси резачката'Honda CBR 600 F2

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dr.House Покажи съобщение
      Цената е добра.Сваля се много гадно.Ако го няма предния мост е много лесно.Другия начин е ауспуховата генерация вън тампона на мотора -задния-Тъй като няма място да излезе алтернатора спокойно заради моста и полуоската.Подпира се мотора и се откача и томпона към ангранажа.След това мотора се избутва внимателно със някоя дълга щанга -Задължително трябва да сте двама единия да мести мотора другия да вади ГАДНИЯ алтернатор.Да не забравите клемата на акумулатора преди да откачате кабелите.Зада не прецакате нещо дайте 70те лева иУспех.
      Ебаааааааа........ и филма дето звучи това

      аз сменях преди няколко дни динамо,и то-без да подпирам мотори предни мостови и др.

      просто разкачих всмукателния колектор- и всичко "цъфна" отдоло

      алтернатора се държи на 2 болта-единия се стига от горе (след като се извади колектора естествено) точно под хидр. помпа.
      А другия -като се махне десния пластмасов подкалник.
      2-та кабела-те са ясни

      цялата процедура ми отне към час и половина без нуждата на 2-ри човек
      146 Turbo

      Comment


      • #4
        Естественно че става и като се махне всмукателния колектор.Според мен е по-сложно затова не го предложих.Ако ще я правят навън пред блока да свалят колектора.Но това с алтернатора според мен се прави във сервиз.
        Last edited by dr.House; d.m.y г., 17:38.
        Alfa Romeo 156-2.4jtd 'Турбо Въглища' Alfa Romeo 145-1.6 Boxer 'Италианското Порше' Alfa Romeo 156-2.0 Twin Spark 'Донора' Aprilia SR 50 H2O 2006 'Баси резачката'Honda CBR 600 F2

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dr.House Покажи съобщение
          Естественно че става и като се махне всмукателния колектор.Според мен е по-сложно затова не го предложих.
          и кое те кара да мислиш това?
          щото аз съм на точно обратното мнение.

          а колегата вече има 2 алтернативи-може да решава коя го устройва
          146 Turbo

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
            и кое те кара да мислиш това?
            щото аз съм на точно обратното мнение.

            а колегата вече има 2 алтернативи-може да решава коя го устройва
            Точно всеки сам решава за себе си.
            Alfa Romeo 156-2.4jtd 'Турбо Въглища' Alfa Romeo 145-1.6 Boxer 'Италианското Порше' Alfa Romeo 156-2.0 Twin Spark 'Донора' Aprilia SR 50 H2O 2006 'Баси резачката'Honda CBR 600 F2

            Comment


            • #7
              Мерси колеги, за бързите отговори. Изглежда е тегаво свалянето на този алтернатор.
              А случайно да знаете(че аз още не съм го гледал) дали при Алфата има общо с Фиат и дали може да стане и по този начин свалянето:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13157
              Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

              Comment


              • #8
                Аз извадих моя алтернатор отгоре, като за целта свалих всмукателните тръби и откачих маркучите които пречат.
                Всичко това пред блока, без нуждата от канал
                Alfa Romeo 145 1.4TS

                Comment


                • #9
                  Наистина е много тегаво, колега не се занимавай и прежалвай кинтите, на мен 100 ми взеха преди година, а ремонта му беше за 50 лева. Откакто смених сам радиаторчето на парното, повече не влизам в такива филми.
                  Arena Coast Customs

                  Comment


                  • #10
                    Ясно колеги, ще се ходи на майстор то се е видяло.
                    Мерси за съдействието.
                    Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

                    Comment

                    Working...
                    X